Tuesday, 18 September 2012

seronok kew??

asalamualaikum semua..
sy nk tanye..korang semua..apa itu ukur tanah..siapa yg telibat..
seronok ke jd ukur tanah nie..
nak tahu jawapan dia..sy ada jawapan dia...
kalau korang nk beli tanah..apa yg korang tahu..pasti yg korang
tahu..geran tanah jew kan..hehe..dalam geran tanah tu korang tahu ta pe yg
boleh korang buat..pe yg korang ta bley buat...ade syarat2 yg klu korang buat korang kan hilang tanah korang...
korang nak tahu lagi..klu tak ada lah orang2 yg ukur tanah nie..sy rasa ta maju tanah negara kita,,itu baru cerita tentang tanah..belum pembangunan dan indastri lagi.
dalam ukur tanah ni..bukan tanah je yg diukur..dlam fikiran korang mst tanah je kan..
bidang ukur tanah juga boleh ukur laut..dia panggl hydrography..gaji yg agak lumayan.20k ke 30k sebulan..sape yg nk bg cam tu..hehe..
yg pasti..sy dalam bidang ukur tanah ni..sangat2 berbangga..bukan senang nk hidup senang..tp klu kita berusaha dalm bidang yg kita suka..insyaallah ia akan dpermudah kan..

Monday, 17 September 2012

maaf kan saya..

maaf..sy dah buat awk kecewa dengan sy..
sy dah lukakan hati awk yg lembut..
sy dah buat awk menagis..
sy dah buat awk gelisah dengan sy..
maaf..sy seda..sy tak sempurna..
sy seda..sy tak baik pun..
banyak kelemahan yg ada pada sy..
banyak kekurangan yg ada pada diri sy..
sy kecewa dengan diri sy sendiri..
kerna...sy belum jadi yg terbaik..

p/s:nagis time menaip.. :'(

Sunday, 16 September 2012

kita sama sahaja

assalamualaikum..
sekarang sy otw nk balik ipoh..dalam kereta api..yg dah ta berapi cos skang nie jorang pkai disel..hehe..dlam dunia ni de pelbagai manusia..wrna kulit..dan warna rambut..bahasa..adat agama..
tp kita tetap sama..manusia yg hidup dalam satu bumi..
ada manusia yg suka membuat peringkat manusia itu sendiri..macam ade kelas pertama untuk orang kaya raya..kelas kedua untuk orang yg sederhana..kelas ketiga untuk orng yg miskin or bawahan..sebenanya tidak perlu semua itu..kita semuanya sama sahaja.kita manusia..tiada kelas tersendri...kita dihidupkan dari tanah dan dikembalikan pon ke tanah jua..kita serupa..tida apa yg membezakan kita..yg akan bezakan kita adalah kebaikan kita..
sy cakap untk dri sy n untk kalian semua..

gelagat...

asalamualaikum..
sekarang nie cuti hari malaysia..tp sy skang ade di seremban..
dah nak balik ipoh..hummm..cuti yg singkat tp besh cos dapat jmpe
family cyg disyangi..sekarang nie adekat seremban pride...
hummm..macam2 orang yg sy lihat..ade yg happy ngan fam..ade yg happy ngan pasangan
masing2.melihat ramai orang kat sinie..sy hanya mampu tersenyum..cos banyak ragam kat sini..hee..anak2 kecik..menagis.mama2...nak mainan..nak mainan..hehe..gaya anak muda yg tak terlepas ngan pelbagai gejet barunya..tab..iphone..s3..BB....macam2 lagi lah..
bersyukur lah ngan apa yg ada..sy suka tngk gelagat orang..hee..oky lah..sy nk balik ipoh nie..kereta  api dah nk campai..ipoh..sy kembali..haha...

Sunday, 2 September 2012

kebahagiaan sy bsama awk..

klu sy sedih...sy kan nagis kuat2 n lame2.
klu sy bahagia dengan awk
sy kan sentiasa bersama awk walau 
apa jua keadaan sy..sy sakit ke..sy bz ke..
sy kan tetap ada bersama awk..kerna 
awk cinta hati sy..sy kan setia n kan sntiasa bersama awk..
awk..awk tahu kan yg sy tak akn mampu hidup tnpa awk..
awk lah nyawa sy..awk..klu sy sakit atau susah.awk kan ada ngan 
sy kan..awk jnji yg awk tak akan tngakkan sy kn.. 
awk jnji tau :'( jngan tngalkan sy.sy pelukan awk..
huhu..maapkan sy..sy seda..sy bnyak kekurangan..
maapkan sy..sy cntakan awk sngat2..sy syngkan awk sngat2..
awk nyawa sy.. :'(
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...