Tuesday, 18 September 2012

seronok kew??

asalamualaikum semua..
sy nk tanye..korang semua..apa itu ukur tanah..siapa yg telibat..
seronok ke jd ukur tanah nie..
nak tahu jawapan dia..sy ada jawapan dia...
kalau korang nk beli tanah..apa yg korang tahu..pasti yg korang
tahu..geran tanah jew kan..hehe..dalam geran tanah tu korang tahu ta pe yg
boleh korang buat..pe yg korang ta bley buat...ade syarat2 yg klu korang buat korang kan hilang tanah korang...
korang nak tahu lagi..klu tak ada lah orang2 yg ukur tanah nie..sy rasa ta maju tanah negara kita,,itu baru cerita tentang tanah..belum pembangunan dan indastri lagi.
dalam ukur tanah ni..bukan tanah je yg diukur..dlam fikiran korang mst tanah je kan..
bidang ukur tanah juga boleh ukur laut..dia panggl hydrography..gaji yg agak lumayan.20k ke 30k sebulan..sape yg nk bg cam tu..hehe..
yg pasti..sy dalam bidang ukur tanah ni..sangat2 berbangga..bukan senang nk hidup senang..tp klu kita berusaha dalm bidang yg kita suka..insyaallah ia akan dpermudah kan..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...